Rozhodovanie zákazníka ovplyvňuje ponuka jedál, cena a rýchlosť dodania a mnoho ďalších vecí.
O čom sa však hovorí je vizuálne spracovanie ponuky ako aj celková prezentácia smerom k zákazníkovi. To akú či ste drahý alebo ako chutí iným vaše jedlo nie až taký problém zistiť ak vám ľudia napíšu online recenziu poprípade vám hneď na mieste vyjadria názor. Čo však nezistíte je to, ako vnímajú zákazníci vás a vašu ponuku jedál.
Stáva sa, že zákazníci neporozumejú ponuke, prehliadnu akciu alebo nevedia nájsť jedlo, na ktoré majú práve chuť. V našom ponímaní teda na prvom mieste rozhoduje vizuálny kontakt.
Preto platí: čo zákazník nevidí, to si neobjedná.
Takto by reklama pre reštaurácie fastfoody a iné gastro prevádzky určite nemala vyzerať
|
Úspešné prevádzky a ich vizuálna komunikácia
|
Pri tvorbe reklamných materiálov je veľmi dôležite používať jednotný štýl písma, farieb, fotografii či už na letáku alebo na predajni.
Ak aj spravíte dobrú akciu pre zákazníkov umiestnite ju na viditeľné miesta. Pri pokladni, na stole, poprípade ju pripnite k menu lístku.
Označenie prevádzok je veľmi dôležité ľudia môžu už z diaľky identifikovať podľa názvu alebo dizajnu o aký druh ponuky ide. Ďalšou zaujímavosťou je, že ak nemáte vysvietene takéto označenie ostatný okolo Vás ho majú tak môžete pôsobiť ako zatvorená prevádzka.
Menu lístok by mal byť prehľadný s dobre čitateľným písmom a aktuálnymi cenami.
Stáva sa, že na letákoch alebo menších formátoch reklamy uvedie majiteľ veľmi malým písmom kontaktné údaje. Opačný extrém sú kontaktné údaje na každej strane a telefónne čísla prekrývajúce väčšiu časť ponuky.
V dnešnej dobe je veľmi dôležite prezentovať sa rovnakým štýlom farbami a fotkami na tlačových materiáloch a rovnakým štýlom aj na internete. Ľudia si tak na Vás spomenú už len pri farebne upravenom statuse na facebooku, ktorý ani nemusí obsahovať logo. Mal by to byť Váš jedinečný rukopis ktorý Vás bude prezentovať.
Vaše jedlo môže byť chutné a aj normálne vyzerať no ak nemáte dostatočné zručnosti a fotením alebo kvalitnú techniku, výsledok môže dopadnúť zle. Takto vyzerajúce jedlo ešte k tomu nepekne naaranžované môže naozaj pokaziť chuť do jedla.
Prikladám link na super článok 7 rad ako fotiť jedlo aby vyzeralo super.
huih http://www.mattrybansky.com/7-rad-fotit-jedlo-aby-vyzeralo-fakt-super/
Ponuka na jedlá umiestnená pod pultom nebude nikdy dobre viditeľná. Možno tak z diaľky no ako náhle príde zákazník bližšie do zeme sa pozerať určite nebude. Vaša ponuka by mala byť vždy na očiach. Najlepšie v úrovni očí alebo nad.
V tomto Vám veľmi pomôžu vysoko svetelné led obrazovky s ponukou jedál, ktorú si viete hocikedy upraviť. V prípade ak sa chcete o tejto možnosti dozvedieť viac napíšte nám.
Sprehľadní a zjednoduší hľadanie | |
Vzbudí dobrý dojem z prevádzky | |
Vzbudí dobrý dojem z prevádzky |
Poradíme Vám pri tvorbe ponukových menu bordov a lístkov. Máme dlhoročné skúsenosti s reklamou v GASTRO OBLASTI.