Dobre navrhnutá reklama pre fastfoody, pizzerie a reštaurácie má zmysel.

Stáva sa, že zákazníci neporozumejú ponuke, prehliadnu akciu alebo nevedia nájsť jedlo, na ktoré majú práve chuť. V našom ponímaní teda na prvom mieste rozhoduje vizuálny kontakt.
Zaujali sme Vás?
Zobraziť kontaktné údaje

Rozhodovanie zákazníka ovplyvňuje ponuka jedál, cena a rýchlosť dodania a mnoho ďalších vecí.

O čom sa však hovorí je vizuálne spracovanie ponuky ako aj celková prezentácia smerom k zákazníkovi.  To akú či ste drahý alebo ako chutí iným vaše jedlo nie až taký problém zistiť ak vám ľudia napíšu online recenziu poprípade vám hneď na mieste vyjadria názor. Čo však nezistíte je to, ako vnímajú zákazníci vás a vašu ponuku jedál.

Stáva sa, že zákazníci neporozumejú ponuke, prehliadnu akciu alebo nevedia nájsť jedlo, na ktoré majú práve chuť. V našom ponímaní teda na prvom mieste rozhoduje vizuálny kontakt.  

 

Preto platí: čo zákazník nevidí, to si neobjedná.

 

 

Takto by reklama pre reštaurácie fastfoody a iné gastro prevádzky určite nemala vyzerať

 

 

 

 

 

Úspešné prevádzky a ich vizuálna komunikácia

 

 

Reklamné materiály farebne a dizajnovo ladia s prvkami predajne

Pri tvorbe reklamných materiálov je veľmi dôležite používať jednotný štýl písma, farieb, fotografii či už na letáku alebo na predajni. 

Akcie na viditeľných miestach

Ak aj spravíte dobrú akciu pre zákazníkov umiestnite ju na viditeľné miesta. Pri pokladni, na stole, poprípade ju pripnite k menu lístku.

Označenie prevádzky veľkými nápismi alebo logami viditeľné z väčšej diaľky

Označenie prevádzok je veľmi dôležité ľudia môžu už z diaľky identifikovať podľa názvu alebo dizajnu o aký druh ponuky ide. Ďalšou zaujímavosťou je, že ak nemáte vysvietene takéto označenie ostatný okolo Vás ho majú tak môžete pôsobiť ako zatvorená prevádzka.

Prehľadné ponukové lístky

Menu lístok by mal byť prehľadný s dobre čitateľným písmom a aktuálnymi cenami.

Správne uvedené kontaktné údaje

Stáva sa, že na letákoch alebo menších formátoch reklamy uvedie majiteľ veľmi malým písmom kontaktné údaje.  Opačný extrém sú kontaktné údaje na každej strane a telefónne čísla prekrývajúce väčšiu časť ponuky.

Jednotná vizuálna podoba či v online alebo offline prostredí

V dnešnej dobe je veľmi dôležite prezentovať sa rovnakým štýlom farbami a fotkami na tlačových materiáloch a rovnakým štýlom aj na internete. Ľudia si tak na Vás spomenú už len pri farebne upravenom statuse na facebooku, ktorý ani nemusí obsahovať logo.  Mal by to byť Váš jedinečný rukopis ktorý Vás bude prezentovať.

Vizuálne príťažlivé zobrazenie jedál

Vaše jedlo môže byť chutné a aj normálne vyzerať no ak nemáte dostatočné zručnosti a fotením alebo kvalitnú techniku, výsledok môže dopadnúť zle. Takto vyzerajúce jedlo ešte k tomu nepekne naaranžované môže naozaj pokaziť chuť do jedla.

Prikladám link na super článok 7 rad ako fotiť jedlo aby vyzeralo super.

huih http://www.mattrybansky.com/7-rad-fotit-jedlo-aby-vyzeralo-fakt-super/

Ponuka jedál na viditeľnom mieste nad pultom.

Ponuka na jedlá umiestnená pod pultom nebude nikdy dobre viditeľná. Možno tak z diaľky no ako náhle príde zákazník bližšie do zeme sa pozerať určite nebude. Vaša ponuka by mala byť vždy na očiach. Najlepšie v úrovni očí alebo nad.

V tomto Vám veľmi pomôžu vysoko svetelné led obrazovky s ponukou jedál, ktorú si viete hocikedy upraviť. V prípade ak sa chcete o tejto možnosti dozvedieť viac napíšte nám.

 


 

 

 

Burger King Restaurant

 

Ako Vám dobre spracovaný vizuál pomôže zvýšiť predajnosť?

Sprehľadní a zjednoduší hľadanie
Vzbudí dobrý dojem z prevádzky
Vzbudí dobrý dojem z prevádzky


Poradíme Vám pri tvorbe ponukových menu bordov a lístkov. Máme dlhoročné skúsenosti s reklamou v GASTRO OBLASTI.

Naše realizácie.

Diskusia ku článku
  Pridať komentár