Reklamné predmety - nenásilný spôsob prezentácie

Existuje oveľa viac možností prezentácie, nezostaňte len pri vizitkách.
Zaujali sme Vás?
Zobraziť kontaktné údaje

Istotne by niekto mohol namietať, pravdou však je, že reklamné predmety sú pre drvivú väčšinu moderne zmýšľajúcich firiem takmer nevyhnutným nástrojom na tvorbu pozitívnej prezentácie. Tento typ reklamy patrí medzi najmenej agresívny, navyše propagačné predmety môže bežný spotrebiteľ aj prakticky využiť. Trh s týmto segmentom je však mimoriadne presýtený, takže vybrať si tú správnu spoločnosť nie je vôbec jednoduché.

Prvoradé je meno spoločnosti, kvalita a jej referencie

Je veľmi dôležité vybrať si spoľahlivého dodávateľa, ktorý rešpektuje vaše potreby. Na prvom mieste je servis, netreba však zanedbať ani jeho doterajšiu pôsobnosť. Ak nájdete v referenciách uvedených čo i len zopár známych firiem, s najväčšou pravdepodobnosťou máte dočinenia so silným a férovým hráčom na trhu.

Pokiaľ by sme sa bavili o kvalite, dajte si záležať na dobre odvedenej dekorácii. Na výber je napr. potlač, laser, výšivka a razba. Overte si, či váš potenciálny dodávateľ poskytuje výstupnú kontrolu, pri ktorej kvalifikovaný pracovník predmety pred uložením kontroluje. V takom prípade sa k vám dostanú len bezvadné kusy.

Široký výber sortimentu výhodou

Asi by vás nepotešilo, keby ste museli viac druhov tovaru odoberať od niekoľkých dodávateľov zvlášť. Nezabúdajte preto, že predajca alebo výrobca reklamných predmetov musí mať na svojom, prípadne externom sklade k dispozícii veľké množstvo artiklov. Ak totiž potrebujete okrem reklamných tričiek aj perá či kalendáre, objemný výber istotne uvítate.

Podstatná je aj schopnosť dodať reklamné predmety v krátkom čase. Vedeli ste, že na tuzemskom trhu existuje len jediná firma, ktorá disponuje dvadsiatimi tisícami druhov tovaru, ktorý dokáže k vám vyexpedovať do dvoch dní?

Cena je dôležitá

.... a to najmä pri veľkom odbere. Solídnu firmu spoznáte podľa toho, ako k vám pristupuje. Len niektoré spoločnosti vás po kúpe obdaria hodnoteným darčekom prípadne zaujímavou zľavou pre vašu firmu.

Je už na vás, akú spoločnosť si pre tento účel propagácie vyberiete, nezabúdajte ale na obozretnosť pri jej voľbe. V spleti dnešného výberu je ťažké sa zorientovať, dúfame, že vám tento článok aspoň trochu pomohol.

Diskusia ku článku
  Pridať komentár