Chcete promovať svoje výrobky, začnite s Pinterest!

V skratke o sociálnej sieti Pinterest, 9 spôsobov ako využiť Pinterest v prospech svojho biznisu.
Zaujali sme Vás?
Zobraziť kontaktné údaje

Pinterest je virtuálna nástenka na pripínanie odkazov teda pinov.

Pinterest zdieľa a organizuje odkazy na všetky veci, ktoré sa Vám na internete páčia alebo ich plánujete kúpiť či predať. Virtuálna nástenka Pinterestu zobrazuje jednotlivé odkazy s názvom, obrázkom a popisom autora. Pomocou Pinterestu viete vytvoriť stránku s produktmi alebo s portfóliom svojich prác. Nástenky Pinterestu sa dajú využiť na propagovanie Vášho podnikania, organizovanie akcií alebo pripínanie rôznych receptov, ktoré Vás pri prehliadaní webu zaujali.

Na atraktivite tejto služby prispieva veľmi jednoduchý a používateľsky prívetivý dizajn. Pinterest triedi nástenky užívateľov do rôznych kategórii, umenie, recepty, interiérový dizajn atď.

 

 

Služba umožňuje registráciu pomocou facebookového alebo twitterového konta, prípadne klasicky – použitím e-mailovej adresy.

Hlavná myšlienka Pinterestu je prepojiť ľudí cez produkty alebo služby. Pinterest neobsahuje veľa affiliate linkov avšak môže slúžiť ako nástroj k affiliate marketingu.

Zdieľanie osobných fotografií sa neodporúča. Súkromie na tejto sociálnej sieti neexistuje. Váš status a pripnuté obrázky sú prístupné komukoľvek.

9 spôsobov ako využiť Pinterest v prospech svojho biznisu

1. Vzťah klient a produkt

Kľúčom každého biznisu je vytvoriť si vzťah klient a produkt. Pinterest je na tento účel ako stvorený. Vidíte komu sa Váš príspevok na nástenke zapáčil a kto si ho pripol na svoju nástenku, získavate tak celkom pekné štatistiky.

2. V jednoduchosti je krása

Na Pintereste treba venovať pozornosť nástenkám, ktoré obsahujú piny s obrázkami. Nástenky by mali byť čisté, elegantné a lákavé. Každá pripnutá fotka produktu obsahuje linku na Vašu nástenku s ďalšími produktmi a z nej na cieľovú stránku.

3. Zvýšenie návštevnosti

Pinterest si zvykli používať užívatelia ako obrázkový vyhľadávač. Veľké vyhľadávače pracujú na princípe kľúčových slov, v Pintereste však získané prekliky nie sú výsledkom lepšej pozície vo výsledkoch vyhľadávania určuje je ich skôr atraktivita fotografie. Vaša účasť v tejto sieti môže priniesť väčšiu návštevnosť ako dobrá pozícia vo vyhľadávačov.

4. Uistite sa či Vám sedí

Na Pintereste sa zobrazujú väčšinou recepty, dekorácie, dizajnové produkty a produkty vlastnej výroby. Pri predaji karbobrúsiek Vám Pinterest nepomôže.

5. Informujte

Informujte klientov cez facebook, twitter alebo email a získajte ďalšie pripnutia Vašich produktov.

6. Aktualizujte svoje piny

Každý pin má svoj slogan a obrázok. Repinovanim teda znova pripnutím upravujete svoj slogan tak aby bol čo najviac atraktívny. Piny s dennou tematikou prinesú vracajúcich sa zákazníkov.

7. Promujte viac než len produkty

Nesústreďujte sa len na predaj. Dobre cielene rady a tipy prilákajú ľudí na Vašu nástenku.

8. Sledujte veľké spoločnosti

Jednou z ciest na zvýšenie povedomia o Vašej spoločnosti je začať pripínať piny populárnych. Ak si Vás potom niekto pripne na svoju nástenku opätujte mu to.

9. Definovanie filozofie značky

Dôležitým je definovať smer a štýl, akým sa bude produkt promovať. O produkty šité na mieru určitej skupine ľudí býva spravidla väčší záujem.

Diskusia ku článku
  Pridať komentár